W 2009 roku po raz pierwszy zetknęłam się z branżą stojaków reklamowych i strategią marketingową ukierunkowaną na przemyślane i celowe eksponowanie produktów w punkcie sprzedaży.
Doświadczenie zdobywałam pracując w znaczącej przewadze dla zagranicznych marek. Współtworzyłam projekty mebli wystawienniczych od etapu zdefiniowania potrzeby marki, poprzez koncept wizualny i techniczny, dobór surowców i produkcję.
Zdobyłam wiedzę o materiałach takich jak płyta wiórowa, mdf, stal lakierowana proszkowo, tworzywa sztuczne i poznałam technologie wykorzystywane w produkcji stojaków, w tym druk i podświetlenia.
Dziś wraz z małym, ale wyjątkowo kreatywnym zespołem oraz siecią doskonale ze sobą współpracujących ekspertów w obróbce konkretnych surowców tworzymy produkty podążające za marką naszych klientów.
W naszych produktach nie brakuje jakości, stylu, smaku, zorientowania na detal.
W naszych produktach nie brakuje jakości, stylu, smaku, zorientowania na detal.